Reis John en Petra 2016 en 2017

Singapore

Hallo daar zijn we weer,

We zijn op 21 april aangekomen in Singapore! Onze eerste klus was het zoeken van een hotel. Veel betaalbare hotels lagen in de Geylang buurt, de wallen van Singapore. We houden wel van betaalbare hotels en een beetje cultuur snuiven is ook niet verkeerd dus we besloten om hier een hotel te boeken. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee en we zijn vaak door de buurt gelopen want het lag op de route naar het metro station.

Singapore is echt een super vette stad. Schitterende architectuur in zowel moderne als ook in oude gebouwen, gezellige bars langs het water en volgens diversen ook mooie musea maar die hebben we niet bezocht. We hebben 4 dagen heerlijk rondgestruind. Het nacht/avond leven was ook erg mooi met mooie muziek op straat en uiteraard de verschillende lichtjes overal. Toppunt van onze dagen in Singapore was toch wel het bezoek aan Marina Bay.

Marina Bay Sands is een ‘drietorentellend’ gebouw met daarop een soort van boot (of te wel het Skypark) die op de gebouwen steunt. In een van de bars in het Skypark hebben we genoten van een van de mooiste zonsondergangen uiteraard met een biertje en wijntje in de hand.

In de avond hebben we Gardens by the Bay bezocht. Dit is een groot park met diverse binnen- en buiten tuinen. In de avond is het prachtig verlicht!!

In Singapore weer lekker van alle luxe kunnen genieten enons kunnen klaarmaken voor onze reis naar Borneo!

Groetjessssssssssssssss

Mechteld

Zal wel een verschil zijn van het luxe Singapore maar jullie gaan vast en zeker weer een geweldig avontuur tegemoet op Borneo, veel plezier!