Reis John en Petra 2016 en 2017

Eerste dagen in Chili

Hola,

Ons eerste bericht nadat wij vorige week zijn begonnen aan onze wereldreis! Na vele fijne en gezellige afscheidsetentjes en bezoekjes thuis ging dan eindelijk onze reis van start. We vlogen naar Santiago in Chili waarna we de volgende dag direct door gingen via Concepcion naar Pucón. Eerst hebben we de natuurlijke (warme) baden van Termos Geometricas bezocht, dat was heerlijk genieten! De dag erna zijn we iets actiever geweest…

Pucón ligt aan de voet van de actieve vulkaan Villarricca. Deze vulkaan moest uiteraard door ons beklommen worden. Na 5 uurtjes door gesteente, sneeuw en finke wind hadden we eindelijke de top bereikt. Wat een prachtig uitzicht, wauw! Via een eigen gemaakte glijbanen gleden we naar beneden. Wat was dat top! Zie onderstaand de link naar het filmpje dat we ervan hebben gemaakt.

https://vimeo.com/193803313 (even kopieren en plakken in de adresbalk)

Vandaag stappen we op de boot vanuit Puerto Montt naar Puerto Natales waar we de komende 4 dagen langs de Patagonische fjorden varen. Kijk voor meer foto's op de pagina foto's!

Hoe is het bij jullie in het koude Nederland?

Adiós John & Petra

Nicole

Wauw! Leuk om jullie zo te kunnen volgen, geniet!

Marlie

Super bezig samen! Ik geniet zo met jullie mee ????????

Guido

Jezus wat vet. Niet meer aan Marleen laten zien ????

MarleenvdB

Wat ziet dat er weer tof uit, wanneer mag ik komen? :)

Kim Philipsen

Wat mooi!! ziet er super uit, heel veel plezier samen!

Maud

Wauw!! Geniet!

Suus

Super gaaf peet en John! Leuk jullie te kunnen volgen ???????????? Geniet ervan!

anke

super om te zien, geniet en kijk!

Wendy

GAAF!!!!

Gert

Hoi John en Petra.
Het ziet er allemaal gaaf uit, zou ik ook wel willen.
Veel plezier nog!